تبلیغات
Case Method in Marketing Education - ورژن نهایی کارنامه گروهی
یکشنبه 20 دی 1388  06:29 ب.ظ
نوع مطلب: (كارنامه گروهی ،) توسط: گروه 3(MST)

خروجی

فرایند یا عملکرد

ورودی

گروه 3: MST

آگاهی در مورد بازاریابی – روش های تبلیغ محصول-

ترجمه اسلاید های بازاریابی – مطالعه کتاب بازاریابی – مطالعه کتاب آقای درگی – مراجعه به سایت های بازاریابی

عدم آگاهی در مورد بازاریابی

 

 

 

بازاریابی

 

 

تاثیر تبلیغات در فروش بیشتر یک کالا- آگاهی در مورد انواع و روشهای مختلف تبلیغ

شرکت در کلاس بازاریابی – بحث های گروهی بیشتر

علاقه به افزایش آگاهی خود در این زمینه

 

نوشتن چند طرح در زمینه بازاریابی- و نوشتن سناریو بصورت گروهی

شرکت در کارگاه 72 ساعته طرح نویسی وزارت

فعالیتی در زمینه بازاریابی قبلا نداشتیم

 

افزایش کارایی کار تیمی – افزایش اطلاعات در زمینه Team Working

گذاشتن بحث ها و جلسات گروهی برای افزایش دانش اعضا – شرکت در کارگاه Team Working

آگاهی و دانش در زمینه اداره گروه و بحث های گروهی

 

 

کارتیمی

به وجود آمدن علاقه در افراد برای بحث و کارگروهی- و در نتیجه افزایش تعداد جلسات مشاوره با اعضا و بحثهای جمعی بیشتر

ایجاد علاقه در افراد برای شرکت در بحث گروهی

تمایل به انجام کارگروهی و ارتباط با اعضای گروه

 

افزایش تحمل افراد نسبت به مسیل پیش آمده در گروه و هماهنگ کردن افراد مخالف با گروه

ایجاد انگیزه در افراد گروه جهت تحمل یکدیگر و گوش دادن نظرات یکدیگر و بحث های گروهی

عدم تحمل نسبت به نظرات برخی افراد گروه – عدم تحمل نسبت به بحث های طولانی مدت

 

افزایش آگاهی در زمینه سناریو نویسی – نوشتن یک سناریوی واقعی – نوشتن چند سناریوی تخیلی

مطالعه case study مطرح شده در وبلاگ دکتر فیاض بخش – شرکت در کلاس و اجرای تکالیف استاد در کلاس و انجام کارگروهی

عدم آگاهی در این زمینه

 

 

 

سناریو نویسی

نظر مثبت نسبت به فایده این روش در تبلیغات مدرن محصول

با توضیحات استاد در زمینه فواید case در تبلیغات به فواید این روش پی بردیم

به دلیل عدم آگاهی نظر مثبتی نسبت به این روش در تبلیغات نداشتیم

 

نوشتن case در مورد تبلیغ یک محصول و تحلیل case های مختلف

ایجاد علاقه در این روش آموزشی

مخالف با این روش در آموزش بودیم

 

آشنایی با نحوه کار و ایجاد وبلاگ- وبلگ نویسی و ...

پی بردن به تاثیر وبلاگ در تبلیغ محصول

عدم آگاهی در زمینه ایجاد وبلاگ

 

سایر

فهمیدن فواید روش وبلاگ در تبلیغات محصول

به وجود آمدن فرصتی برای یادگیری در زمینه ایجاد وب

علاقه به آموزش در زمینه وبلاگ سازی

 

استفاده از وبلاگ در سایر زمینه ها

شرکت کردن با انگیزه در کلاس آموزشی

وجود انگیزه برای شرکت در کلاس آموزش وبلاگ – پی گیری برای برگزاری کلاس

 

ارائه مطالب ترجمه شده به نحو احسن در کلاس – استفاده ازوسایل جنبی در ارائه مطالب مثل روزنامه هها و تبلیغات معرفی شده در آنها- استفاده از فرم نظرسنجی

مشارکت بیشتر اعضا در بحثها- فراری نبودن اعضا برای مشارکت در این جلسات و بحثها- ارائه نظرات و ایده های جدید برای ارائه مطالب ترجمه شده

انگیزه برای کار گروهی بیشتر و افزایش مشارکت با اعضای گروه

 

با در نظر گرفتن تمامی جنبه ها (فرایند سناریو نویسی و مشارکت اعضا و وقت گذاشتن تمامی اعضا برای تشکیل جلسات – بحث پیرامون سناریو و...- ترجمه مطالب و مشارکت همه اعضا برای ارائه هرچه بهتر آنها از جمله تهیه فرم نظر سنجی و استفاده از روزنامه ها و مجلاتی که دارای تبلیغات بهداشتی و درمانی بوده اند ، برای ارائه در کلاس و در حین ارائه مطالب- گذاشتن مطالب علمی و با کارایی بالا در وبلاگ کلاس جهت مطالعه دانشجویان و ارتقای هرچه بیشتر دانش آنها در زمینه بازاریابی و تبلیغات)نمره گروه 3 :20

 

 


  • آخرین ویرایش:یکشنبه 20 دی 1388