تبلیغات
Case Method in Marketing Education - ادامه کارنامه گروهی . ویرایش نهایی
یکشنبه 20 دی 1388  11:22 ب.ظ
نوع مطلب: (كارنامه گروهی ،) توسط: گروه 2

 

نظر افراد گروه2 روزانه در مورد نمره : با توجه به خروجی های ارزشمند بدست آمده در طول ترم  و تلاش افراد گروه در رسیدن به استانداردهای مورد نظر استاد و با توجه به نکات مثبتی که به نظر افراد گروه مهم می آمد و در ذیل قید می شود ؛ گروه نمره ی 20 را برای خود در نظر گرفت.

1) تلاش مستمر و فراوان افراد گروه برای هماهنگی با هم ،چرا که عقاید و نظرات و اهداف افراد گروه بسیار متفاوت بود.

2)سعی و رسیدن به مطلوبیت قابل قبولی در رعایت تمامی استانداردهای گفته شده در کلاس توسط استاد برای مثال در مورد نگارش سناریو،کار با وبلاگ و گذاشتن پست های مرتبط در طبقه ی صحیح،تکراری نبودن،دارای نظم منطقی و زیبا بودن پست های گروه با فونت tahoma و سایز 2 ،کار گروهی و شرکت در کلاس ها.

3)شرکت تمام افراد گروه در نگارش سناریو تبلیغ شرکت به نحوی که تمام اعضا به جز یک نفر یک یا دو بار به شرکت مراجعه کردند و همگی در نگارش آن سهیم بودند.

4)انجام کارها در قالب یک گروه 7 نفره(کمتر از سایر گروه ها) با کیفیت خوب و در زمان تعیین شده .و فایق آمدن بر مشکلات ناشی از ترک گروه توسط یکی از اعضا به جهت انجام کارهای وی در زمان بسیار کوتاه باقی مانده .

5)بررسی caseانگلیسی ارائه شده توسط استاد و استفاده از آن در نحوه ی نگارش سناریو ها.

6)تکمیل سناریو ها طبق استاندارد و همچنین دارا بودن قسمت بررسی رعایت استاندارد.

7)فایل ضبط شده ی صدای مدیر عامل شرکت که در ادامه ی پست مربوط به سناریو ی گروه آمده است و قابل دانلود و دسترسی است.

8)استفاده از قضایای موردی شرکت ها و موسسات دنیا در پست های وبلاگ.

9)تزیین پست های وبلاگ با عکس های زیبا و مرتبط.

10)مطالعه ی پست هایی که از منابع اینترنتی در وبلاگ می گذاشتیم در حدی که احساس نکنیم تنها به عمل کپی پیست کردن مشغولیم .

11)استفاده از سایت های معتبر و عناوین مرتبط به درس و تگ ها.

12)ترجمه های صحیح و روان که با اصلاح مجدد خدمت استاد داده شد.

13)ارائه درس با سناریوی تخیلی و ابتکاری برای تلطیف جو کلاس و تلفیق اهداف کلاس در مورد سناریو نویسی و بازاریابی در یک کار واحد و برای یادگیری بیشتر افراد کلاس.


  • آخرین ویرایش:پنجشنبه 22 بهمن 1388