تبلیغات
Case Method in Marketing Education - ویرایش دوم کارنامه گروهی
چهارشنبه 23 دی 1388  11:01 ب.ظ
نوع مطلب: (كارنامه گروهی ،) توسط: گروه 6

خروجی:

 

(وضعیت جدید ما که در اثر اتفاقات انجام شده در کلاس مدیریت و حواشی آن به آن رسیدیم )

 

فرآیند یا عملکرد:

 

(آنچه خواسته یا نا خواسته در طول ترم روی ما از جهت دانش ،نگرش و رفتار تاثیر گذاشت)

 

 

 

ورودی:

 

(آنچه بودیم یا نقطه صفر یا وضعیت قبلی ما در شروع ترم که اتفاقات انجام شده در کلاس مدیریت و حواشی آن در ایجاد آن تا ثیر نداشتند)

 

 

 

 

نام گروه  :6  شبانه

دانش :

متوجه شدیم هر شرکت و بنگاهی برای بقای فعالیت های خود به شدت به علم بازاریابی نیاز دارد.

دانش :

مطالعه کتب و سایت هایی که استاد به ما معرفی کرد و حضور در تمام کلاس های بازاریابی مربوط به ترم مربوطه.

دانش :

دانش ما در مورد بازاریابی:فرایند تبلیغ محصولات یک شرکت برای جلب مشتری و فروش کالا و خدمات  .

 

 

 

 

 

 

 

بازاریابی

نگرش:

پس از مطالعه ی کتب و سایت ها و استفاده از مطالب گفته شده در کلاس متوجه شدیم بازاریابی یک حرفه ی تخصصی و موردنیاز در بسیاری از شرکت هاست .

نگرش:

متوجه شدیم برای موفقیت در این رشته باید در کارگاه های مربوطه شرکت کرد و تحصیلات آکادمیک داشت.

نگرش:

نگرش ما نسبت به این حرفه این بود که این شغل احتیاج به تحصیلات آکادمیک ندارد.

 

رفتار:

به این رشته توجه بیشتری کردیم و متوجه شدیم از اصول بازاریابی می توان درتمام مسایل روز مره استفاده کرد.

رفتار :

- به سایت ها مراجعه کرده و به تبلیغات کنار وبلاگها بیشتر توجه کردیم .

- کتابهایی در زمینه بازاریابی مطاله کردیم .

 

رفتار :

هیچ گونه اقدام یا فعالیتی در مورد بازاریابی نداشتیم .

 

 

دانش:

دانش ما نسبت به کار تیمی افزایش پیدا کرد و اعضای گروه در پایان ، با مهارت و علاقه ی بیشتری در کارهای گروهی شرکت کردند .

 

دانش:

- جلسات گروهی تشکیل دادیم

- در تمام کلاس ها شرکت کردیم

- مطالب وبلاگ در مورد کار گروهی را مطالعه کردیم

دانش:

در مورد اصول علمی انجام کار تیمی اطلاعات محدودی داشتیم و فقط می دانستیم که کار تیمی سبب ارتقای کیفیت کار می شود .

 

 

 

 

 

 

کار تیمی

 

 

 

 

 

 

نگرش:

به این نتیجه رسیدیم که اگر کارها به صورت تیمی انجام شود، میزان موفقیت بیشتر

 می شود.

نگرش:

با مشورت اعضا یک اساسنامه ی گروهی تدوین کردیم و تقسیم کار بین اعضا انجام شد .

 

نگرش:

کار تیمی با وجود سلایق مختلف اعضا کمی دشوار به نظر میرسید اما تمام اعضا به طور بالقوه نگرش مثبتی نسبت به کار تیمی داشتند .

 

رفتار:

نگارش سناریو در آخر ترم و کارهای مربوط به وبلاگ به صورت گروهی و تقسیم کار انجام شد.

رفتار:

عملکرد فردی را کاهش دادیم و تمام کارهارا به طور گروهی و با مشورت اعضا انجام دادیم.

رفتار:

اعضا کما بیش سابقه ی شرکت در کارهای گروهی را داشتند اما موفقیت های کمی به دست آورده بودند.

 

دانش:

به نقش سناریو در یاد گیری و تثبیت یافته ها در طولانی مدت پی بردیم .

دانش:

از مطالب وبلاگ استفاده کردیم هم چنین کتاب قضایای موردی واقعی در بازاریابی که شامل سناریوهای متفاوت بود را مطالعه کردیم .

دانش:

دانش گروه نسبت به سناریو نویسی تقریبا صفر بود و سناریو برای ما فقط جنبه ی هنری داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

سناریونویسی

نگرش:

عملکرد ما در گروه و نوشتن سناریو سبب شد نگرش ما نسبت به سناریو مثبت شود.

نگرش:

با مطالعه ی سناریوهای مختلف در کتاب ذکر شده اهمیت سناریو نویسی برای اعضا آشکار شد .

نگرش:

به دلیل عدم اطلاع از سناریو نویسی نگرش خاصی نسبت به آن نداشتیم

 

رفتار:

در پایان توانستیم یک سناریوی گروهی در مورد تبلیغ یک وسیله ی بهداشتی آماده کنیم.

رفتار:

در کلاس سناریو هایی را نوشتیم که سبب شد تا حدودی با تدوین سناریو آشنا شویم .

رفتار:

قبلا اقدام به سناریو نویسی نکرده بودیم و از آن به عنوان ابزاری برای یادگیری استفاده نکرده بودیم

دانش:

اطلاعات علمی ما در مورد وبلاگ های گروهی افزایش یافت.

دانش:

با توجه به ضرورت کار گروهی با نحوه ی ورود داده ها به وبلاگ و کار با آن آشنا شدیم .

دانش:

آشنایی کافی با نحوه ی کار کردن با وبلاگ نداشتیم .

 

 

 

سایر

 

 

 

نگرش:

متوجه شدیم با به کار گیری این ابزار و روش ها  کارها سریع تر انجام شده و میتوان آنها را در دسترس همکاران دیگر قرار داد.

نگرش:

از این ابزار برای انجام کارهای کلاسی استفاده کردیم

نگرش:

این مسایل را جانبی و کم اهمیت می پنداشتیم اما مسمم به یادگیری موارد ذکر شده بودیم

رفتار:

در استفاده از وبلاگ و سایر نرم افزارها ماهر شدیم.

رفتار:

نحوه ی ساختن وبلاگ را فرا گرفتیم .

رفتار:

خیلی کم و در حد کاربرد های معمولی از یارانه و اینترنت استفاده میکردیم

                                                                       


  • آخرین ویرایش:-