تبلیغات
Case Method in Marketing Education - کارنامه گروهی(گروه7) ویرایش نهایی
پنجشنبه 8 بهمن 1388  12:08 ق.ظ
نوع مطلب: (كارنامه گروهی ،) توسط: گروه 7

 

نام گروه:گروه3

 

ورودی

 

فرآیند یا عملكرد

 

خروجی

 

 

 

 

بازاریابی

 

- دانش گروه در سطح پایینی قرار داشت و اطالاعات خاصی راجع به روشهای بازاریابی نداشتیم.

 

 

 

- نگرش گروه نسبت به بازاریابی مثبت بود اما به این موضوع به چشم یك فعالیت فانتزی نگاه میكردیم.

 

 

 

- معمولا به تبلیغاتی که در اطراف می دیدیم توجه خاص و نگاه تخصصی نداشتیم.

- در طول چند ماه به مطالعه كتب و با راهنمایی های دكتر فیاض بخش به تحقیقات از طریق وبلاگها و.. پرداختیم.با تعدادی بازاریاب و مسئول فروش صحبت کردیم. 

 

-در پس افزایش سطح دانش به مرور به انجام فعالیتهای محوله از سوی استاد محترم در زمینه ی بازاریابی پرداختیم و به صحبتها و تجربیات بازاریابهای مذکور توجه کردیم.

 

- از طریق وبلاگ كار تبلیغاتی انجام دادیم و تلاش كردیم روشهای بازاریابی را در آن پیاده كنیم.

- اطالاعات زیادی راجع به روشهای بازاریابی و عوامل موفقیت،و نقش بازاریابی در بازار بدست آوردیم.

 

 

 

- به جایگاه علمی و اجتماعی یک بازاریاب موفق پی بردیم ومتوجه شدیم كه بازاریابی نه تنها مقوله ای فانتزی نیست،بلكه مسئله ای بسیار مهم و وموثر در دنیای امروز است.

 

-بادید تحلیلی به تبلیغات نگاه کرده و گاهی به بحث پرداخته یا گاهی به  صورت آگاهانه  در زندگی روزمره از روشهای بازاریابی استفاده می كنیم.

 

 

 

 

كارتیمی

- اطلاعات اولیه راجع به كار تیمی داشتیم.

 

 

 

 

-تصور می كردیم فعالیت 1یا2نفر عضو فعال میتواند برای راه افتادن كارها كافی باشد.

 

 

 

 

- همه افراد از آنجا كه به اهمیت كار كروهی در این كلاس پی برده بودند وظایف خود را به خوبی انجام میدادند

 

- با تشكیل جلسات و تقسیم وظایف كاملا درگیر كار تیمی و وظایف محوله به خود شدیم.

 

 

 

- برای اینكه كارها به درستی پیش برود مجبورشدیم به صورت كامل تقسیم وظایف كنیم،قوانین وضع كنیم و حتی گاهی برای انجام سریعتر كارها افراد راتحت فشار قرار دهیم.

 

 

- در طول ترم استاد مدام دانشجویان را راهنمایی میكردند و آنها را برای انجام به موقع كارها و قانونمند كردن گروهها ترغیب مینمودند.

- متوجه شدیم كه كار كروهی در پیشبرد اهداف موثر است و این فعالیت نیازمند قانونمندیست ولذت یک کار گروهی موفق را دریافتیم .

 

-دریافتیم كه شركت در امور و انجام صحیح وظایف توسط تك تك اعضا بسیار مهم بوده وتا چه حد در نتیجه ی كار مؤثر است.به علاوه در کار تیمی افراد باید به یکدیگر کمک کنند(نه اینکه جور یکدیگر را بکشند)

 

- كار گروه كاملا قانونمند و دارای چارچوب گردیده و امور به خوبی پیش رفت و در حال حاضر اهداف مورد انتظار تا حدود زیادی محقق گشته.

 

سناریو نویسی

- اطلاعاتی راجع به سناریونویسی نداشتیم.

 

 

 

 

- تصور میكردیم كه این مقوله تنها مربوط به تئاتروسینماست.

 

 

- در ابتدا توانایی نوشتن سناریو را نداشتیم.

- با سناریوهای متفاوت آشنا شدیم و آنها را مورد مطالعه قرار دادیم و در سایتها مدام به دنبال سناریو های جالب و روشهای سناریو نویسی بودیم.

 

- سناریوها را تحلیل كردیم و یك سناریوی تخیلی طراحی نمودیم.

 

- تعدادی سناریوی تخیلی طراحی كردیم و به تحلیل تعدادی سناریو پرداختیم.

- با مفهوم سناریونویسی و روش و چگونگی آن آشنا شدیم.

 

 

 

 

- متوجه كاربرد و اهمیت  سناریونویسی در بازاریابی شدیم.

 

 

- توانایی نگارش و تحلیل سناریو را تا حدی پیدا نمودیم و به این مقوله علاقه مند شدیم.

 

سایر...

(طراحی وكار با وبلاگ)

-اطلاعاتی راجع به روش طراحی وبلاگ و اداره ی آن نداشتیم.

 

 

- تصور می كردیم وبلاگ نویسی مقوله ای فانتزی و مخصوص زمینه های ادبی و هنریست.

 

- فعالیتی در زمینه ی وبلاگ نویسی نداشتیم.

- به آموزش های استاد محترم وتوضیحات افرادی كه با این مسئله آشنایی داشتند توجه كردیم.

 

- به وبلاگ های متفاوت در زمینه های علمی بویژه بازاریابی مراجعه كردیم.

 

 

-وبلاگ گروه را طراحی كردیم و در در وبلاگ كلاس نیز فعالیت كردیم و با برخی وبلاگنویسان رابطه برقرار کردیم. 

- با روش طراحی وبلاگ و كار با آن آشنا شدیم.

 

 

- متوجه شدیم وبلاگ نویسی در زمینه های مختلف علی الخصوص بازاریابی كاربرد مهمی دارد.

 

 

- توجه خاصی به تبلیغات روی سایتها پیدا کردیم و تاحدی توانایی كار با وبلاگها را پیدا كرده و وبلاگ گروه را مدیریت میكنیم.

 

 


  • آخرین ویرایش:-