تبلیغات
Case Method in Marketing Education - چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی

"چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی " 2 و 3 اسفند ماه 1388 در سالن همایش های رازی برگزار می گردد.

برنامه‌ها و ویژگی‌های كنفرانس
* ارایه 10 عنوان كارگاه آموزشی مبتنی بر نیاز مخاطبان كنفرانس در زمینه مسائل بازاریابی توسط صاحبنظران داخلی بین المللی
* ارایه بیش از 10 عنوان تجربه‌ عملی از بكارگیری مفاهیم بازاریابی در شركت‌های ایرانی توسط مدیران این شركت‌ها
* اریه 30 مقاله برتر مدیریت بازاریابی
* سخنرانی اساتید و صاحبنظران داخلی و بین الملل
* ارایه مطالب آموزشی متنوع در 3 سالن به صورت موازی با امكان ترجمه همزمان
* نمایشگاه توانمندی شركتهای برتر در حوزه تبلیغات و بازاریابی
* دریافت گواهینامه آموزشی معتبر برای شركت‌كنندگان
* اهدای بسته آموزشی كامل كنفرانس به تمام شركت‌كنندگان در كنفرانس
جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت فرم ثبت نام و ... می توانید از آدرس اینترنتی زیر و یا شماره تلفن دبیرخانه استفاده نمائید.
وب سایت : www.irmmc.com
تلفن دبیرخانه : 88342900


عناوین برخی کارگاه ها و سخنرانی ها و تجارب مدیران بازاریابی

حل مسئله های فروش شرکت ها با طراحی دوباره پازل فروش دکتر جاناتان فارینگتن
استراتژی های قیمت گذاری مشتری محور دکتر فلورین بائر
توسعه ارتباطات و شبکه ها به عنوان ابزار قدرتمند در بازاریابی پروفسور استفان هننبرگ
عوامل موفقیت و شکست محصولات جدید و شناسه ها دکتر احمد روستا
دام های بازاریابی دکتر محمود محمدیان
بازاریابی در دوران رکود: تمرکز بر مشتریان وفادار یا مشتریان سودآور؟ دکتر کامبیز حیدرزاده

میزگرد بررسی تحولات بازار ایران در سال آینده
جمعی از اقتصاددانان و اساتید برجسته بازاریابی
آسیب شناسی و سوء تفاهم های بازاریابی در شرکت های ایرانی علی عیاری
مدیریت امور نمایندگان دکتر محمد بلوریان تهرانی
بایدها و نبایدهای تبلیغات محیطی مجتبی محمدیان
الگوهای مشارکت و توسعه کسب و کار مجتبی اسدی
بازاریابی بر مبنای هیاهو (تجربه شرکت زرماکارون) علیرضا محسنی فر، زرماکارون
امرسان: از ایده فنی تا تولد یک برند کامیار جوادی، معاون فروش امرسان
تدوین طرح بازاریابی با استفاده از استراتژی توسعه محصول در نیلپر امیر رضا ملکی، مدیر بازاریابی نیلپر
مدیریت ارتباط با آژانسهای تبلیغاتی ناصر پاشاپور، مدیر عامل اشاره
راه حل های نسکافه برای ورود به بازار نژده هوانسیان، مشاور نستله
راه حلی برای معرفی یک محصول مصرفی در بازار شلوغ، روژین تاک مهرداد یاسایی، مشاور بازاریابی روژین تاک
چگونگی ورود موفق ژیلت به بازار دکتر سید محمد موسوی
چالشهای پیاده سازی سیستم ارتباط با مشتریان در توشیبا محمدرضا بیرانوند، مدیر بازاریابی توشیبا
طراحی سازمان بر اساس تمایزات بازار در رستوران زنجیره ای شیلا سپیده طاهر زاده، مدیر شعب شیلا
تحقیقات بازار ابزار کاربردی برای توسعه محصول منصور بقایی معاون بازاریابی انرژی


  • آخرین ویرایش:-